Snabb uppdatering...

Skriver några rader innan jobbet. Har inte hänt så mycket egentligen att uppdatera om, jag jobbar på som vanligt :)

De flesta julklapparna är inhandlade, och även mammas födelsedagspresent. Julkorten är beställda också :) I helgen var vi på gammaldags julmarknad i Nora med mamma. Köpte marknadsgodis, glögg, surdegsbröd, en krans till dörren osv. Supermysigt, men kallt. Sedan tog vi en sväng (5 timmar?) till Dalkarlsberg och fikade hos Daniels päron.

Nej, nu blir det en sväng till Kronhallen, sedan jobb till 20:15... suck. Jag har varit halvsjuk i åtminstone en vecka nu, det blir lite segt med så långa dagar då. Men men, en tjänar ju pengar, och pengar är alltid bra att ha ;)

Tjoho!


Kommentarer
Postat av: Anna

Tröjan är från Rutm.fl. :) Dock tror jag att den blir väldigt svår att få tag i. Jag bokade min i förväg så dom ringde direkt när den kom in. Hoppas du hittar en! Får passa på att önska dej en riktigt God Jul & ett Gott Nytt År! Kraam

2010-12-22 @ 11:53:48
URL: http://chocchipcookie.blogg.se/
Postat av: Me again :)

Hittade du tröjan? Nyfiken ;)



Vad sägs om en träff någon dag? Hoppas allt är bra i övrigt. Kram

2011-01-04 @ 19:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0