Goda nyheter

Förra tisdagen firade jag min 1-årsdag på Transcom och Tele2 TV. Ett helt år har gått sedan jag började, och jag är jättestolt att jag fixade det trots att det var tufft i början, och att det faktiskt har gått så bra som det har gjort. Trivs bra där på bygget och har bra arbetskamrater, dessutom gav ju Transcom mig min älskade Daniel <3

Förra torsdagen blev jag erbjuden Transcom-anställning och tackade givetvis JA. I söndags skickade jag iväg min sista tidrapportering till Uniflex, och jobbade igår första dagen som Transcom-anställd.



Det här kortet och choklad fick jag av Daniel när jag hade fått reda på att jag fått anställning. Chokladen hann jag dessvärre inte ta kort på ;)

(Hihi, idag jag brandlarmet på jobbet så vi var tvungna att gå ut och ställa oss i kylan, 300-400 pers på en parkering. Tror ni inte Daniel träffas av en fågelskit på glasögonen och tröjan? Det ska ju vara han för att det ska hända. Var bara tvungen att säga det ;))


Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis Maria! Va roligt =)

2010-11-17 @ 19:20:55
URL: http://chocchipcookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0