Dag 01- Presentera mig själv

Jahopp :) Jag är en tjej i mina bästa år, född i februari 1988 vilket innebär att jag ganska snart fyller 23 år. Jag fick förnamnet Maria och det hopplöst tråkiga efternamnet Nilsson. Född, uppvuxen och ännu boendes i Karlskoga och här trivs jag. Jag jobbar som kommunikatör på Tele2 TV (Transcom) där jag är anställd på 80%. Jag ägnar största delen av övrig tid åt djuren, jag föder upp marsvin och här hemma bor även några möss. Till sommaren utökar vi familjen med en storpudel är tanken.

Är förlovad sedan 2010-10-10 (101010) med min älskade Daniel, och vi bor just nu i min lägenhet som är en 2:a på 62 kvm. Vi hoppas flytta till större så småningom.

Djuren är min passion i livet, jag har som sagt en småskalig uppfödning av rasmarsvin (främst texel och alpaca, men andra raser förekommer). Detta innebär att vi försöker åka på utställningar så ofta vi kan runtom i landet.

Tog studenten 2007, och läste på gymnasiet Samhällsvetenskapliga programmet med ekonomisk inriktning. Efter det var jag en sväng på Örebro Universitet där jag hoppade på Medie- och kommunikationsvetenskap hösten 2007. Hoppade av efter vårterminen 2009 och började efter det jobba på Transcom i november 2009. Där har jag blivit kvar och trivs jättebra där!

Jag har varken chefspost eller är hollywoodfru men jag är numera nöjd med livet, och det är det allra viktigaste! Jag har tid och råd att ägna mig åt mina intressen, jag har ett hem, jag har ett jobb. Jag har kärlek <3


Kommentarer
Postat av: Daniel <3

Du kan få heta Karlsson om du vill hihi. Ja jag hoppas vi hittar nåt större snart hjärtat

2011-01-19 @ 19:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0