Dag 03 - Min familj

Då har vi kommit till dag nr 3, och än så länge har det faktiskt blivit ett inlägg varje dag ;)

Jag har en väldigt liten (närmare) släkt. Jag har mina föräldrar, Kerstin och Yngve, ingen av dem är ursprungligen från Karlskoga. Mamma är väl från trakterna kan man säga, men min far är stolt göteborgare. Jag har även en lillebror som är två år yngre än mig, han heter Johan och är min raka motsats :) Jag har en morbror, och han och hans fru har bara en son. Vilket innebär att jag endast har en kusin, som är tre år yngre än mig. Har även en mormor, som heter Kristina (Stina).

Givetvis så har jag ju Daniel också <3

...Pappa brukar säga att han hoppades att jag skulle få mammas utseende och hans förstånd, som en liten parentes. Bättre det än tvärtom kanske ;) hihi. 

Kommentarer
Postat av: Anna

Nu händer det grejer minsann! En uppdatering/dag är banne mej inte illa ;)Ja, vi får ses snart nu juh! Bara 3 månader sen sist haha. =) Kram

2011-01-22 @ 09:28:44
URL: http://chocchipcookie.blogg.se/
Postat av: kim

OJ vilken rolig grej! Kanske man skulle ta efter? Jag som har så mkt tid över om dagarna!?

Jättekul att läsa, vet ju det mesta om dig men Maria du skriver ju så jävla bra, det är skitkul att läsa. Du borde Skriva mer!!

2011-01-22 @ 21:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0