Det rullar på

Har inte haft så mycket blogginspiration så det blir inte många inlägg, man kanske skulle försöka lite mer... få skriva av sig lite.

Har egentligen inte så mycket att säga nu heller. Jag "jobbar" på som vanligt med mina älsklingar, dvs marsvinen och mössen. Mössen har hosta och ska ha medicin morgon och kväll. Idag fick jag åka akut med Putte till veterinären pga en stor böld... Min älskade Putte <3 Såg framför mig att jag skulle bli tvungen att ta farväl av honom, men han fick komma hem igen efter några timmar efter att ha fått bölden tömd. Nu ska han också ha medicin (antibiotika) morgon och kväll. Dessutom ska bölden tömmas varje dag tills den är läkt eller vad det kallas. Usch, dubbel-usch.

Ser fram emot Ålandskryssning om några veckor :)

"Var nöjd med
Allt som livet ger
Och allt det som du kring dig ser
Glöm bort bekymmer, sorger och besvär!
Var glad och nöjd
För vet du vad
En björntjänst gör ju ingen glad
Var nöjd med
livet som vi lever här"

//Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0