Dagen efter utställning

Vilken underbar dag det var igår i Brändåsen! Så himla kul när det går bra och man får "lön för mödan". Jag fick min första BIS-placering (Best in show) i rasklass, och Flora blev då inte mindre än BIS1! Min stoltaste dag som uppfödare, garanterat. Hon blev såklart även BIR (Bäst i rasen) och fick cert. Lilla Jupiter fick cert, också helt otippat från min sida. Elvis och Glass-Glass gick det inget vidare för, eller ja, helt ok gick det väl :) Jag blev även invald i min lokalavdelnings styrelse som kassör, även det heeelt otippat. Kan ju bli intressant.

Lite bilder från dagen kanske?...


Jupiter närmast kameran


Daniel ställer Glass-Glass i klippt långhår


Elvis närmast kameran


Petklass-final. Andra från höger vann, tyckte hon såg så frän ut ;)


Jag och NordjrV-10 Flora i BIS-finalen (innan resultatet)


Nu har vi fått pris :) Det är fler deltagande än vad som syns på bilden såklart :P


Flora


Flora med sin fina rosett :)



=D=D=D=D=D=D=D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0