Synundersökning.

Idag har jag jobbat kort dag, 08:45-13:45. Har hunnit med en promenix med Clara, det såg varmt och soligt ut... men skenet bedrog då det blåste så öronen domnade bort ;)

Nu ikväll så har älskling och jag tillfälligt gått ifrån våra principer och ätit klyftpotatis, quornbullar och tzatziki (mums mums mums), annars har vi varit duktiga. Nu sitter jag och kollar på Efterlyst med en smoothie och ananasskivor.

Imorgon ska jag på synundersökning efter jobbet. Har på senaste tiden haft mycket ont i huvudet så fort jag kommer till jobbet och framför datorn, samt ser suddigt. Kanske behöver glasögon :( Snacka om åldersnoja. Har alltid utgått ifrån att det skulle dröja ett bra tag till innan detta ens skulle komma på tal. Det är en liten sorg. Men förhoppningsvis så blir det som i drömmen jag hade häromnatten: optikern säger att jag inte har något egentligt fel på synen utan att det räcker med en alvedon om dagen så blir det bra igen. And don't you dare say anything different.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0