Tuesday night

Den här veckan har jag "soft"-vecka. Dvs 5-timmars pass på jobbet, däremot är det kväll så det är väl sådär. Börjar inte förrän 15:15 så hinner ju åtminstone med en hel del på dagarna, så man åtminstone inte har så mycket kvar att göra när man kommer hem på kvällen.

Just ja, det blev ju glasögon. Thank god säger jag nu för jag ser knappt något tycker jag. Det är en pina att jobba vid dator just nu när man är så "handikappad", förhoppningsvis blir det massor med bättre när mina knasögon kommer :)

Idag innan jobbet blev jag glad för då fick jag klappa på en liten chihuahua valp, jag blir Maria 3 år igen när det är hundar i närheten ;) Den var så sjukt liten, ett halvt marsvin typ. Ja det var värt att nämna i bloggen.

För att nämna något om helgen så var det full rulle. På fredagen "drack vi lite vin" hemma hos Clara och David. Kim och Nicklas var också där. Det där med lite vin kan ju diskuteras, kvällen slutade på Red Brick och tror nog alla var minst sagt lite schletna dagen efter ;) På lördagen badade samma gäng bastu hemma hos Davids far, åt hemmagjord pizza och MASSA godis samt spelade Rappakalja. Vem var det som vann nu igen?


Solglasögonen åkte fram häromdagen :)


Kommentarer
Postat av: kim

Haha jag var så trött så jag kommer inte ens ihåg vem som vann.. men jag antar att det var du eftersom du skrev som du gjorde... kul var det alla fall ;)

2011-03-23 @ 22:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0